<p><span style="font-weight: bold; font-size: 10pt; font-family: Tahoma;"> <span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;"> <span style="font-size: 12pt;">Premiujemy zakupy! 1 zł = 1 punkt w naszym Programie lojalnościowym. Wymieniaj punkty na atrakcyjne <a style="color: #00bfff;" href="http://www.kontaktowe.pl/index.php?cat_id=12&page=0&view=3&sort=default" target="_blank">NAGRODY</a>.</span><br /> </span></span></p> <p><span style="font-weight: bold; font-size: 10pt; font-family: Tahoma;"> <span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">1. </span> <span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">Ogólne informacje o Programie lojalnościowym </span></span></p> <p><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">Program lojalnościowy oferuje możliwość wyboru prezentu z listy umieszczonych w zakładce "<a href="http://www.kontaktowe.pl/index.php?cat_id=12&page=0&view=3&sort=default">nagrody</a>" w zamian za punkty uzbierane podczas realizacji zamówień. </span></p> <p><span style="font-weight: bold; font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">2. Uczestnictwo </span></p> <div style="font-family: Tahoma;"><span style="font-size: 10pt;"> <span style="font-size: 10pt;">Uczestnikiem Programu lojalnościowego są osoby dokonujące zakupów w sklepie </span><a href="http://www.kontaktowe.pl"> <span style="font-size: 10pt;">www.kontaktowe.pl</span></a>, <span style="font-size: 10pt;">będące </span>zarejestrowanymi oraz zalogowanymi Użytkownikami <span style="font-size: 10pt;"> <span style="font-size: 10pt;">.</span> <br /> </span> <span style="font-size: 10pt;">Program nie obowiązuje w</span> <span style="font-size: 10pt;"> przypadku zamówień realizowanych do 1 października 2008.</span></span></div> <div style="font-family: Tahoma;"><span style="font-size: 10pt;"> <span style="font-size: 10pt;"></span> <span style="font-size: 10pt;">Dla jednego Użytkownika może być prowadzone tylko jedno konto. Nie ma możliwości przekazania punktów innej osobie.</span></span></div> <p><span style="font-weight: bold; font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">3. Zasady naliczania punktów </span></p> <div><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">Kupujący, który dokonał rejestracji, uzyskuje punkty za dokonanie transakcji. </span></div> <div><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;"></span> <span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">Punkty są naliczane na podstawie wartości zamówienia. </span></div> <div><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">1 zł wydana w sklepie </span><a href="http://www.kontaktowe.pl"> <span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">www.kontaktowe.pl</span></a> <span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;"> <span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">jest równoważna z 1 pkt. zbieranym na koncie w Programie lojalnościowym. Punkty są reprezentowane jako liczby całkowite.</span></span></div> <div><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;"></span> <span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">Punkty nie są naliczane od kosztu przesyłki zamówienia.</span></div> <div><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;"> </span></div> <div><span style="font-weight: bold; font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">4. Weryfikacja</span></div> <div><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;"> </span></div> <div><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;"></span> <span style="font-family: Tahoma; font-size: 10pt;">Poprzez weryfikację punktów rozumie się zmianę przez firmę Salony Optyczne Online sp. z o.o statusu punktów oczekujących przypisanych do konkretnej transakcji na jeden spośród statusów: </span> <ul> <li> <div align="justify">zaliczone (zaliczenie punktów),</div> </li> <li> <div align="justify">anulowane (anulowanie punktów).</div> </li> </ul> </div> <p align="justify"><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">Punkty oczekujące zostają zaliczone, gdy: </span></p> <ul> <li> <div align="justify"><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">wiadomo, że dana transakcja została sfinalizowana, czyli otrzymaliśmy zapłatę, a zamówiony towar został dostarczony. </span></div> </li> </ul> <p align="justify"><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">Punkty oczekujące zostają anulowane, gdy: </span></p> <ul> <li> <div align="justify"><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">nie doszło do transakcji (np. brak wpłaty, nieodebranie zamówionej przesyłki, zwrot towaru).</span></div> </li> </ul> <p><span style="font-weight: bold; font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">5. Warunki wydania nagrody</span></p> <p><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">Kupujący może złożyć polecenie zmiany uzyskanych punktów na nagrodę poprzez formularz kontaktowy lub wpisując w uwagach klienta do zamówienia jaką nagrodę chce otrzymać w zamian za punkty.</span></p> <p><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">Po złożeniu przez Użytkownika polecenia zamiany punktów na nagrodę, jeżeli na koncie Kupującego znajduje się odpowiednia liczba uzyskanych zaliczonych punktów, firma Salony Optyczne Online sp. z o.o. przystępuje do realizacji polecenia. Weryfikacja trwa nie dłużej niż 14 dni roboczych.</span></p> <p><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">Użytkownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z realizacją Usługi. Koszty przesyłki ponosi firma Salony Optyczne Online sp. z o.o. (tylko w przypadku wysyłek na terenie kraju). Nagroda wysyłana jest za pomocą Poczty Polskiej.</span></p> <p style="font-weight: bold;"><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">6. Uwagi dodatkowe</span></p> <p><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">Sklep kontaktowe.pl zastrzega sobie prawo do zmiany warunków promocji związanych z wydawaniem nagród w Programie Lojalnościowym, w tym zmiany sposobu naliczania punktów lub czasu trwania promocji specjalnych jak "Majówka 2012 - Nagrody 50% taniej!".</span></p> <p><span style="font-size: 10pt; font-family: Tahoma;">Organizator zastrzega sobie również możliwość wycofania danej nagrody w dowolnym momencie trwania Programu Lojalnościowego. </span></p> <p><b></b><i></i><span style="text-decoration: underline;"></span><sub></sub><sup></sup><span style="text-decoration: line-through;"></span></p>