REGULAMIN PROMOCJI KONSUMENCKIEJ „Zniżka na MAXa”

 

§ 1

ORGANIZATOR, REALIZATORZY I UCZESTNICY PROMOCJI

1.        Promocja Konsumencka pod nazwą „Zniżka na MAXa” (dalej jako „Promocja Konsumencka” lub „Promocja”) jest prowadzona przez organizatora na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie (dalej jako: „Regulamin”). Organizatorem Promocji Konsumenckiej jest Johnson & Johnson Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Iłżecka 24, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000032278, o kapitale zakładowym 39 751 500,00 złotych, NIP: 113-00-20-467 („Organizatorem”).

2.        Organizator powierzył realizację Promocji podmiotom współpracującym z Organizatorem i prowadzącym sklepy internetowe, w których zakupione mogą zostać wyroby medyczne marki ACUVUE® (dalej jako: „Realizatorzy”). Lista Realizatorów biorących udział w Promocji (lub w danej turze Promocji) oraz dane ich sklepów internetowych zostały wskazane na stronie internetowej https://www.acuvue.com/pl-pl/about/ (dalej jako: „Strona Internetowa Promocji”). Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany listy Realizatorów. Zmiana listy Realizatorów następuje poprzez opublikowanie zmienionej listy Realizatorów na co najmniej 2 dni robocze przed wprowadzeniem zmian. Zmiana listy Realizatorów nie stanowi zmiany Regulaminu.

3.        Promocja jest skierowana do uczestników będących osobami fizycznymi, które łącznie spełniają następujące warunki:

1)       uczestnik jest pełnoletni i posiada pełną zdolności do czynności prawnych; i

2)       uczestnik działa jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu; i

3)       uczestnik jest użytkownikiem soczewek kontaktowych marki ACUVUE®, wobec którego  nie stwierdzono jakichkolwiek przeciwskazań do korzystania z soczewek kontaktowych ACUVUE®;

4)       uczestnik zamierza zakupić ACUVUE® OASYS 1-Day (30 szt./opak.) w sklepie internetowym Realizatora (zwanych dalej jako: „Dotychczasowe Soczewki”).

Osoby spełniające wszystkie z powyższych warunków mogą wziąć udział w Promocji. Osoby te zwane są dalej jako: „Uczestnicy Promocji”).

4.        Udział Uczestnika Promocji w Promocji Konsumenckiej jest jednoznaczny z akceptacją Regulaminu oraz potwierdzeniem spełnienia warunków zastrzeżonych dla Uczestników Promocji.

 

§ 2

WARUNKI PROMOCJI KONSUMENCKIEJ

1.        W ramach Promocji Konsumenckiej Uczestnik Promocji może dokonać zakupu ACUVUE® OASYS MAX 1-Day (30 szt./opak.) (dalej jako: „Nowe Soczewki”) w sklepie internetowym prowadzonym przez poszczególnych Realizatorów, uzyskując dodatkowy rabat od ceny Nowych Soczewek w wysokości 20 złotych (dalej jako: „Rabat”).

2.        W celu uzyskania Rabatu Uczestnik Promocji zobowiązany jest do kliknięcia w banner dotyczący Promocji dostępny na stronie sklepu internetowego Realizatora („Banner”) oraz do dokonania zakupu co najmniej jednego opakowania Nowych Soczewek w sklepie internetowym Realizatora.

3.        Proces zakupu Nowych Soczewek następuje na zasadach wyznaczonych przez Realizatora prowadzącego dany sklep internetowy. Podmiotem odpowiedzialnym za sprzedaż Nowy Soczewek Uczestnikowi Promocji jest Realizator. Organizator nie uczestniczy w procesie przedmiotowej sprzedaży.

4.        W ramach Promocji Konsumenckiej Organizator pokrywa wartość Rabatu. Organizator nie ustala ceny Nowych Soczewek oferowanych do sprzedaży przez poszczególnych Realizatorów. Ostateczna wysokość ceny Nowych Soczewek wynika z wyłącznej decyzji Realizatora. Ceny nabycia Nowych Soczewek oferowane przez poszczególnych Realizatorów mogą się różnić między sobą.

5.        Uczestnik Promocji może korzystać z Promocji wielokrotnie u każdego z Realizatorów. Uczestnik może zakupić Nowe Soczewki u dowolnego Realizatora wskazanego na Stronie Internetowej Promocji, wybranego przez Uczestnika Promocji według własnego uznania.

6.        Liczba Rabatów pokrywanych przez Organizatora za zakup Nowych Soczewek może być ograniczona. Realizator poinformuje Uczestnika Promocji przed dokonaniem zakupu o braku możliwości skorzystania z Rabatu z uwagi na przekroczenie zastrzeżonego limitu. 

7.        Promocja Konsumencka nie łączy się z innymi promocjami Organizatora.

8.        Promocja Konsumencka może łączyć się z innymi promocjami organizowanym przez Realizatora. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za inne promocje Realizatora, z którymi połączona zostanie niniejsza Promocja Konsumencka. Organizator nie pokrywa dodatkowych zniżek i promocji zapewnionych przez Realizatora.

§ 3

OKRES REALIZACJI PROMOCJI KONSUMENCKIEJ

1.        Promocja jest przeprowadzana w turach. Każda z tur promocji trwa przez okres co najmniej 21 dni. Organizator informuje Uczestników Promocji o terminach rozpoczęcia i zakończenia danej tury zamieszczając informacje na Stronie Internetowej Promocji. Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji terminu rozpoczęcia i zakończenia danej tury Promocji pod warunkiem zamieszczenia na Stronie Internetowej Promocji informacji o przedmiotowej modyfikacji z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem.

2.        Tury Promocji mogą zostać przeprowadzone w okresie obowiązywania Regulaminu.


§ 4

REKLAMACJE I ZAPYTANIA

1.        Uczestnik Promocji ma prawo do zgłoszenia reklamacji dotyczącej Promocji Konsumenckiej oraz kierowania pytań do Organizatora w okresie obowiązywania Regulaminu.

2.        Reklamacje Uczestnika Promocji bądź pytania do Organizatora należy zgłaszać:

1)       na piśmie i przesyłane listem poleconym na adres: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. Vision Care, ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, z dopiskiem „REKLAMACJA_„ Zniżka na MAXa”, bądź

2)       e-mailem na adres reklamacje@its.jnj.com, wpisując w temacie „REKLAMACJA_ „Zniżka na MAXa”.

3.        Reklamacja powinna zawierać dokładny opis zgłoszonych pytań lub zastrzeżeń. W ramach reklamacji przekazywanych na piśmie i przesyłanych listem poleconym, Uczestnik Promocji zobowiązany jest do przedstawienia danych umożliwiających nawiązanie kontaktu z Uczestnikiem Promocji (np. numer telefonu lub adres e-mail).

4.        Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia, w którym reklamacja zostanie dostarczona do Organizatora.

5.        Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego lub w inny przysługujący mu sposób.


§ 5

DANE OSOBOWE

1.        Skorzystanie z Promocji przez Uczestnika Promocji nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych Uczestnika Promocji przez Organizatora.

2.        Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w przypadku skorzystania z procedury opisanej w § 4 Regulaminu. W takim przypadku dane osobowe Uczestnika Promocji będą przetwarzane wyłącznie w celu rozpatrzenia reklamacji lub zapytania i udzielenia odpowiedzi na reklamację lub zapytanie. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób zgłaszających reklamacje lub pytania określa Załącznik nr 1 do Regulaminu.


§ 6

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1.        Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 24.03.2025 do dnia 31.12.2026.

2.        Organizator zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu w przypadku: 1) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, 2) zakończenia współpracy z poszczególnymi Realizatorami, 3) wydania jakichkolwiek aktów prawnych (w tym decyzji administracyjnych) ograniczających możliwość realizacji Promocji na zasadach określonych w Regulaminie. Zmiana Regulaminu następuje z poszanowaniem praw nabytych przez Uczestników Promocji przed wprowadzeniem zmiany. Organizator dokonuje zmiany Regulaminu zamieszczając informacje o przedmiotowej zmianie (wraz ze zaktualizowaną wersją Regulaminu) na Stronie Internetowe Promocji, na co najmniej7  dni przed dokonaniem zmiany.

3.        Treść Regulaminu została udostępniona na Stronie Internetowej Promocji oraz – w przypadku współpracy z danym Realizatorem w danej turze Promocji – treść regulaminu przez okres współpracy udostępniania jest dodatkowo w Sklepie internetowym.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.

 

W zakresie nieuregulowanym odmiennie zastosowanie mają definicje określone w Regulaminie.  Administratorem w odniesieniu do danych osobowych konsumentów zgłaszających reklamacje lub zapytanie związane z promocją konsumencką (dalej jako „Dane Osobowe”) jest Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Iłżeckiej 24, 02-135 Warszawa (dalej jako „Administrator”). Dane Osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwanym dalej „RODO”. Szczegółowe zasady przetwarzania Danych Osobowych zostały przedstawione poniżej.

 

Cel przetwarzania danych

Celem przetwarzania Danych Osobowych jest rozpatrywanie reklamacji i zapytań, w tym wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.

 

Podstawa prawna przetwarzania danych

Dane Osobowe zgromadzone w związku z zgłoszeniem reklamacji lub zapytania będą przetwarzane w oparciu o przesłankę wskazaną w art. 6 ust 1 lit. f) RODO, tj. w ramach prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora jakim jest rozpatrzenie zgłoszenia.

 

Odbiorcy danych

Dostęp do Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych:

       upoważnieni pracownicy Administratora oraz usługodawcy, w tym podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej co Administrator, którym w drodze umowy powierzono przetwarzanie Danych Osobowych na potrzeby realizacji usług świadczonych dla Administratora, w szczególności podmioty takie jak dostawcy rozwiązań informatycznych, podmioty świadczące usługi archiwizacyjne i ich upoważnieni pracownicy, jednak tylko w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania tych usług – dostęp do Danych Osobowych mają tylko osoby, w przypadku których istnieje uzasadnienie takiego dostępu z uwagi na wykonywane zadania i świadczone usługi. Dbamy o to aby nasi pracownicy przechodzili odpowiednie szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych poprzez zapoznawanie ich z wewnętrznymi politykami i procedurami ochrony danych lub dedykowane programy szkoleniowe. Wszystkie osoby upoważnione do przetwarzania Danych Osobowych są zobowiązane do zachowania poufności danych i ich zabezpieczenia przed ujawnieniem osobom nieuprawnionym,

Transfer danych do państw trzecich

Ujawnienie Danych Osobowych niektórym odbiorcom skutkuje transferem tych danych do państw trzecich, które moga zapewniać inny poziom ochrony niż wymagany w EOG. Niektóre kraje spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) są uznawane przez Komisję Europejską jako zapewniające odpowiedni poziom ochrony danych zgodnie ze standardami EOG (pełna lista tych krajów jest dostępna na stronie internetowej (http://ec.europa.eu/justice/data-protection/international-transfers/adequacy/index_en.htm). W przypadku przesyłania danych z EOG do krajów, które nie zostały wskazane jako zapewniające odpowiedni ą ochronę przez Komisję Europejską, zadbaliśmy o wdrożenie odpowiednich mechanizmów ochrony danych, w tym zapewnienie, że odbiorca jest zwi ązany Standardowymi klauzulami umownymi UE, lub zatwierdzonym przez UE kodeksem postępowania lub certyfikatem w celu ochrony danych osobowych. Mogą Państwo uzyskać informację na temat tych środków, kontaktując się z naszym Inspektorem ds. Ochrony Danych Osobowych (adres e-mail: emeaprivacy@its.jnj.com.)

Okres przechowywania danych

Dane osobowe przechowujemy tak długo, jak jest to konieczne lub dozwolone, biorąc pod uwagę cel(e), dla którego(-ych) zostały one uzyskane. W celu określenia okresu przechowywania danych stosujemy następujące kryteria: (i) czas trwania naszego stosunku ze zgłaszającym; (ii) czy istnieje obowiązek prawny, któremu podlegamy oraz (iii) czy przechowywanie przez nas danych jest wskazane w świetle naszej sytuacji prawnej (np. w odniesieniu do obowiązujących terminów przedawnienia, sporów sądowych lub postępowań wyjaśniających prowadzonych przez organy regulacyjne).

 

Zasady gromadzenia danych

Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przyjęcia zgłoszenia i jego weryfikacji. Zakres danych osobowych wymaganych na potrzeby dokonania zgłoszenia incydentu medycznego wynika z przepisów ustawy o wyrobach medycznych. Niepodanie danych oznaczonych jako wymagane skutkuje możliwością pozostawienia zgłoszenia bez rozpatrzenia.

 

Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych

W zakresie w jakim wynika to z przepisów prawa osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw:

a)        prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych i uzyskania informacji na temat ich przetwarzania, a w przypadku gdyby były nieprawidłowe ma prawo do żądania ich sprostowania (zgodnie z art. 15 i 16 RODO),

b)       prawa do żądania ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO (Podmiot danych może żądać ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych na okres weryfikacji ich prawidłowości lub do czasu rozpatrzenia jego sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Prawo to przysługuje także w sytuacji gdy zdaniem podmiotu danych przetwarzanie jego danych jest niezgodnie z prawem, lecz nie chce on aby dane te zostały od razu usunięte lub w przypadku gdy dane są mu potrzebne dłużej niż zakładał przyjęty okres przetwarzania, z uwagi na kwestie ustalenia lub obrony roszczeń),

c)        prawa do żądania usunięcia danych zgodnie z art. 17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”),

d)       prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, w przypadku, gdy dane są przetwarzane przez Administratora w ramach realizacji swoich prawnie usprawiedliwionych interesów (zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO).

 

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją Państwa praw można kontaktować się z nami kierując korespondencję na adres: ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, bądź na adres poczty elektronicznej: privacy_Poland@its.jnj.com (wpisując w treści maila „Promocja konsumencka”) jak również z Inspektorem ds. Ochrony Danych Osobowych wyznaczonym przez Administratora na adres e-mail: emeaprivacy@its.jnj.com.

Osoba, która złożyła wniosek lub żądanie dotyczące przetwarzania jej Danych Osobowych, w ramach korzystania z przysługujących jej praw, może zostać poproszona przez Administratora o odpowiedź na kilka pytań związanych z jej Danymi Osobowymi, które umożliwią weryfikację jej tożsamości.